İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

İzmir Alaçatı Düğün Fotoğrafçısı

Yaz deyince, evlilik deyince hayallere  ilk gelen yerlerin başında gelir Ege Düğünleri. Çeşme Alaçatı düğün fotoğrafları  konusunda ise tartışılmaz en sevilen mekanların başındadır her zaman.

Yine bir yaz günü Merve ve Sedat çifti ile gün batımında yaptığımız o  harika fotoğraf çekiminden birkaç kare.

izmir alaçatı bride groom photo, çeşme wedding destinations, destination photographer, wedding photographers

izmir sahil deniz kenarı, tarla, nature, doğal, orman, trash the dress tarzı düğün fotoğrafı dugun fotografcisi

dış mekan, gelin fotoğrafları, izmir,tarlada fotograf çekim

Gelinlik modeli, gelin saçı, düğün fotoğrafçıları arasında yapacağınız seçim hepsi ayrı zor olsa da doğru tercihlerle düğün hikayesi fotoğraflarınıza bakmak en büyük keyif olacaktır sonrasında.

gelin fotosu, fotoğrafı, bride pictures, hochzeitsfotograf turkei, izmir, turkey, fotografin


Fotoğrafların devamı içinse buraya tıklayın.

İstanbul, Foca, Wedding Photographer İzmir, Wedding Photography Alacati, Destination Photographer, Türkei Hochzeitsfotograf Fotografin, İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Peri Tozu, Peritozu

4 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel, resmen dakikalardır hayranlıkla seyrediyorum hepsini:) Belki size biraz uzak ama Foça düğün fotoğrafçısı olurmusunuz benim evlilik zamanımda:) Lütfen geliyorum deyin, dünyalar benim olsun

    YanıtlaSil
  2. Alaçatı da harika bir trash the dress fotoğraf çekimi hayal ettim sizin objektifinizden...

    YanıtlaSil
  3. Melis gibi bende Foça düğün fotoğraflarını çok seviyorum ama evim alsancakta, nasıl gidip gelinir? O gün çok stres olurmuyuz çok kestiremiyorum? Bir alternatifte Bormova tarafı diyorum. Çok kararsınızım.

    YanıtlaSil
  4. Nikah fotoğrafçısı ararken denk geldim size Manolya hanım, fotoğraflara bakarkende iki arkadaşımı daha önce sizin dış mekan fotoğraflarını çektiğinizi gördüm inanamadım☺️Herbir resme bayildim. Düğün fotoğrafçısı tavsiyesi için etrafımda araştırma yaparken böylesi tesadüf. Inanamiyorum resmen. Yarın ilk iş telefonla sizi arayacagım😊

    YanıtlaSil

İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer