İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

Tesettür Düğün Fotoğraf Çekimi

Dünyalar tatlısı insanlar ile tanışmak yaptığım işin en güzel yanı. Pamuk kalpli gelinlerim ve onların bu mutlu günlerine ortak olmak hep şükür sebebim oldu.

stuttgart mannheim hochzeitsfotografin

istanbul izmir alaçatı foça çeşme

Yağmur, çamur, kar demeden hem iç hem dış mekanda yaptığımız fotoğraf çekimleri, melek kalpli çiftlerim sayesinde çok rahat; duygunun ve sevginin yakalandığı eşsiz anlar olarak yerini karelere bırakıyor.

tesettür gelin başı

izmir




11 yorum:

  1. ben de karda yapttırmıştım çekimimi :) nişanlığım hepten çamur olmuştu allahtan nişan saatine kadar marifetli teyzelerim tertemiz yaptılar:)ilk resim çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Biz çekimi yaparken hava ortalama -5 dereceydi, kar daha erimeye başlamadığından çamur sorunu pek yaşamadık Küçük Mutluluklarım:)

    YanıtlaSil
  3. İŞTE BUNA FOTOĞRAF AŞKI DERLER ...BAYILDIM BAYILDIM BAYILDIM...MUTLULUKLAR DİLİYORUM,ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇOKKKK GÜZELİ GÖREN GÖZLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. ben çektiğiniz fotoğrafları gördükçe dışarı fırlayıp her şeyin fotoğraflarını çekmek istiyorum ama biliyorum ki sizin kadar iyi görüntüler yakalayamayacağım yakalsam bile sizin kadra iyi çekemeyeceğim imreniyorum bu çalışmalara :)

    YanıtlaSil
  5. çok guzel fotoraflar, mutlulugunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blognu tarzını çok beğendim.Resimler harika çifte mutluluklar diliyorum.Ama sizi kutluyorum çok zor şartlarda çalışmışsınız herkes yapamaz emeğinize sağlık.Bende sizi bloguma davet ediyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. selam bloğunuzu tesadüf eseri buldum ve takibe aldım.)bende yeni bir blog yazarıyım sizide sayfama bekliyorum fikirleriniz ve yorumlarınız şu an benim için çok önemli
    şimdiden teşekkürler
    www.hamarathatunum.com

    YanıtlaSil
  8. ADOREI SEU BLOG, MUITO BELO, PARABÉNS!

    YanıtlaSil
  9. Canvas Tablo anlamında müşterilerinize sunmak üzere birlikte çalışma yapabiliriz. Dilerseniz e-posta adresimizden bize geri dönüş yapabilirsiniz.

    Çok özenli ve güzel çalışmalarınız var başarılarınızın devamını dileriz.

    http://www.dedukkan.com

    YanıtlaSil

İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer